Translate

(filem siri terbaru yang mendapat sambutan yang banyak walaupun tidak dimainkan di panggung)

Thursday

Telefon Pintar Pertama Motorola



Syarikat Motorola baru-baru ini telah mengumumkan bakal keluarkan telefon pintar, Moto X yang bakal dilancarkan pada Februari ini di Eropah.

Menurut Pengurus Besar Mobiliti Motorola UK, Andrew Morley dalam satu kenyataannya, "Kini, sebagai sebuah syarikat Google, kami sudah menjadi syarikat yang boleh membina sebuah telefon pintar 4G seperti Moto X.

"Ia menggabungkan sejarah kami mengenai inovasi mudah alih dengan perkhidmatan mudah alih yang terbaik daripada Google."

Sejak diambil alih oleh Google, Motorola sudah memperkenalkan model perdana telefon bimbit Moto X dan Moto G di Amerika Syarikat.


Menurut Motorola, harga telefon pintar itu di Britain bakal ditawarkan antara 25 pound (RM133.93) sebulan dengan kontrak hingga 380 pound (RM2,036,77) keseluruhan tanpa kad sim.

Di Perancis pula, ia bakal ditawarkan pada harga 429 euro (RM1,912,79).

Sementara itu, Moto X sudah pun dilancarkan di Amerika Syarikat tahun lalu. Versi lebih murah untuk telefon pintar Motorola, Moto G sudah dijual diperingkat antarabangsa.

Kedua-dua model telefon pintar ini akan dijana oleh perisian Google Android. 

No comments:

Post a Comment

(sumber dari ternama yang hebat-hebat tak kira dari mana dan banyak memberikan informasi serta berita-berita hangat di seluruh dunia.. tak percaya,sila cuba lihatnya sendiri..benar atau tidak LOi!!!)