Translate

(filem siri terbaru yang mendapat sambutan yang banyak walaupun tidak dimainkan di panggung)

Saturday

Ketua Apple melihat komputer di pergelangan tangan, tidak di kaca mata


Apple chief sees computers on wrists, not in glasses: An attendee tries Google Glass during the Google I/O developer conference in San Francisco on May 17, 2013. Many developers attending the Google I/O event sported Glass as part of an "explorer" program to tinker with creative applications for the eyewear.
Penghadir cuba Google Kaca semasa persidangan pemaju Google I / O di San Francisco pada 17 Mei 2013. Ramai pemaju menghadiri acara Google I / O sported kaca sebagai sebahagian daripada "explorer" Program menggerumit dengan aplikasi kreatif untuk eyewear itu.



Ketua Apple Tim Cook berkata beliau melihat janji dalam komputer merosot ke bawah dan dipakai seperti jam tangan atau aksesori lain , tetapi menarik garis di eyewear Internet berkaitan seperti Google Glass.


Google Kaca adalah "tidak mungkin menjadi perkara pasaran massa " tetapi Apple adalah " amat berminat " di kawasan yang lebih luas pengkomputeran dpt dipakai , Cook Selasa dalam satu temu bual di atas pentas pada persidangan AllThingsD di California.

Beliau meramalkan akan ada " tan syarikat bermain" dalam sektor pengkomputeran dpt dipakai tetapi sidestepped soalan sama ada Apple akan menjadi antara mereka dengan penciptaan yang khabar angin " iWatch " peranti untuk dipakai pada pergelangan tangan.

"Saya tidak tahu ramai orang yang memakai ( gelas ) yang tidak perlu ," kata seorang Cook berkaca mata dalam satu pukulan ke tepi di Google Glass.

" Pergelangan tangan ini yang menarik, " katanya lagi dalam komen live- blog oleh AllThingsD . " Anda masih perlu meyakinkan orang ia adalah bernilai memakai. Kebanyakan orang muda tidak memakai jam tangan. "

Google Kaca adalah pemandangan biasa pada awal bulan ini sebagai ulamak perisian berkongsi visi permainan , laporan cuaca , berita dan banyak lagi dihantar untuk eyewear Internet berkaitan di San Francisco persidangan pemaju.

Ramai pemaju menghadiri acara Google I / O tahunan sported kaca sebagai sebahagian daripada " explorer " Program menggerumit dengan aplikasi kreatif untuk eyewear , yang kos $ 1,500 unit.

Kaca bersambung ke Internet menggunakan Wi- Fi kawasan panas atau , biasanya, dengan menjadi wayarles terikat dengan telefon bimbit. Gambar atau video dikongsi melalui rangkaian sosial Google Plus.

Pengerusi Eksekutif Google, Eric Schmidt berkata baru-baru ini bahawa ia akan mengambil " sementara " sebelum versi pengguna Kaca boleh didapati.

Masak menolak pendapat yang mengatakan Apple telah kehilangan faktor sejuk dan berkata beliau tidak bimbang mengenai tekanan daripada pesaing-pesaing seperti Samsung , yang telah merampas mahkota sebagai pembuat telefon pintar terkemuka dunia .

"Sudah tentu tidak, " Masak tenang menjawab bila ditanya sama ada syarikat California yang dalam kesusahan. "Kami sentiasa mempunyai pesaing yang berwibawa. Kami sentiasa sesuai dan berjuang. "

Beliau berkata Apple menjual 85 juta iPhone dan 42 juta iPads pada suku fiskal terakhir dan bahawa peranti dikuasakan oleh akaun perisian IOS syarikat untuk kira-kira 59 peratus daripada trafik Internet mudah alih.

Cook berkata bahawa Apple telah secara senyap-senyap yang diperolehi sembilan syarikat setakat ini tahun ini dan lebih pengambilalihan boleh di kaki langit.

Slaid harga saham Apple " telah mengecewakan, " menurut Cook. Saham Apple, yang mencecah $ 700 pada September, adalah pada $ 440 pada selepas perdagangan jam pada hari Selasa.

Cook menegaskan bahawa Apple telah " beberapa lagi permainan- pengurup " di dalamnya tetapi enggan mengulas lanjut . Beliau berkata syarikat itu masih komited untuk Apple TV set-top kotak untuk penstriman kandungan dalam talian untuk skrin besar.

Apple telah menjual 13 juta peranti TV Apple , kira-kira separuh daripada mereka pada tahun lepas , menurut Cook.

Katanya, beliau melihat ia sebagai " peluang " yang akan dipersoalkan minggu ini oleh undang-undang AS menyelesaikan sesuatu sama ada Apple digunakan gimik untuk mengelakkan cukai .

"Kami membayar cukai yang lebih daripada sesiapa ," kata Cook, mengekalkan bahawa AS kod cukai korporat perlu ' langsung mencabuli dan dipermudahkan.

Dia mempertahankan penggunaan kerap Apple tindakan undang-undang paten terhadap telefon pintar dan tablet saingan, berkata, ia satu perkara yang " nilai-nilai. "

Masak juga berkata bahawa Apple menolak penyelesaian dalam e -book penetapan harga kes menuju ke mahkamah persekutuan AS kerana ia dipanggil bagi syarikat California untuk menandatangani pengakuan salah laku dalam perkara itu.

No comments:

Post a Comment

(sumber dari ternama yang hebat-hebat tak kira dari mana dan banyak memberikan informasi serta berita-berita hangat di seluruh dunia.. tak percaya,sila cuba lihatnya sendiri..benar atau tidak LOi!!!)