Translate

(filem siri terbaru yang mendapat sambutan yang banyak walaupun tidak dimainkan di panggung)

Saturday

Kedai pakaian AS mempunyai kemaluan untuk Hari Valentine

US clothing store goes pubic for Valentine's Day: A construction worker takes a cell phone photograph of a mannequin with pubic hair in the window of an American Apparel shop on Houston Street in the Soho section of Manhattan January 17, 2014 in New York - by Stan Honda
A construction worker takes a cell phone photograph of a mannequin with pubic hair in the window of an American Apparel shop on Houston Street in the Soho section of Manhattan January 17, 2014 in New York - by Stan Honda




AS rantaian pakaian Pakaian Amerika telah mencetuskan kontroversi dengan meletakkan mannequins bercambah rambut kemaluan di tingkap kedai mereka di New York boho Lower East Side.


Orang yang lalu lalang berhenti untuk menganga , mengambil gambar, ketawa atau menimbulkan kening ngeri di model plastik kayu-nipis dihiasi dalam melihat- melalui coli dan seluar dalam , dengan garis bikini lebat.

Ramai orang menganggap rambut badan wanita yang malu swasta yang memerlukan dandanan menyakitkan di salun kecantikan, dan mencari paparan yang mengejutkan dan provokatif.

Tetapi Amerika Pakaian, yang pada masa lalu telah dituduh kempen pemasaran seksis dan kontroversi, berkata ia menyambut " keindahan alam semula jadi " dalam menjelang tergesa-gesa Hari Valentine.

" Kami menjemput pejalan kaki untuk meneroka idea apa yang ' seksi, ' mempertimbangkan keselesaan mereka dengan bentuk perempuan semula jadi - dan mungkin yang paling penting - untuk datang dan cuba pada beberapa gaya kegemaran kami musim ini, " kata pengarah kreatif Iris Alonzo .

Layla Khabiri , yang bekerja di bar wain dan tinggal pusingan sudut, menyebutnya sebagai " helah murah" direka untuk meningkatkan jualan , tetapi mendapati ia menarik untuk menjadi " sedikit balas budaya."

" Sebagai seorang yang mempunyai beberapa rambut, ia adalah baik . Ia bukan menghancurkan bumi, " katanya.

The mannequins berbulu kini di acara hanya pada satu kedai Pakaian Amerika di Manhattan , dan tidak ada rancangan untuk melancarkan melihat di tempat lain di New York atau di Amerika Syarikat.

Pelanggan telah dibahagikan kepada sama ada ia akan menjadikan mereka berbelanja besar pada seluar Pakaian - sama ada untuk diri sendiri atau wanita istimewa dalam hidup mereka Hari ini Valentine yang jatuh pada 14 Februari.

"Ia tidak bekerja untuk saya tetapi saya berhenti, dan ia tidak menarik perhatian saya juga. Mungkin itulah titik mereka," kata pemaju web Eric Chiu , 33 , kerana dia berhenti untuk mengambil beberapa gambar .

Marc Mangano , 41, broker insurans, terpaku .

"Saya menyukainya, " katanya kepada AFP. "Ia hanya hebat ," rokok menjuntai keluar dari mulut beliau sebagai dia berhenti untuk mengambil gambar.

"Mereka yang sebenar ingin saya. Walaupun, kebanyakan wanita hari ini jangan mencukur sedikit lebih di bawah sana ! " katanya.

Minjung , berjoging pelajar keluar , juga berhenti untuk mengambil gambar. Tetapi ia akan membuat dia membeli seluar dalam ? No

" Ia agak sejuk, tetapi ia adalah jenis pelik, " katanya tersenyum.

No comments:

Post a Comment

(sumber dari ternama yang hebat-hebat tak kira dari mana dan banyak memberikan informasi serta berita-berita hangat di seluruh dunia.. tak percaya,sila cuba lihatnya sendiri..benar atau tidak LOi!!!)