Translate

(filem siri terbaru yang mendapat sambutan yang banyak walaupun tidak dimainkan di panggung)

Saturday

Pertandingan Ski untuk Haiwan

Tortoise beats rabbit in China pet ski-off: A pet rabbit and a pet tortoise take part in a skiing competition for pets and their owners in Sanmenxia, north China's Henan province, January 12, 2014
Satu arnab peliharaan dan kura-kura haiwan mengambil bahagian dalam pertandingan ski untuk haiwan peliharaan dan pemiliknya di Sanmenxia, wilayah Henan utara China, 12 Januari 2014


Kura-kura A menewaskan arnab dalam pertandingan ski yang diadakan untuk haiwan peliharaan dan pemiliknya di China, laporan berkata pada hari Selasa .


Kucing dan anjing yang dihadapi kira terhadap menagerie termasuk ayam jantan dan itik kuning dalam perlumbaan ke garisan penamat di cerun salji di wilayah Henan, berkata China News Service negeri yang dikendalikan .

40 pesaing manusia telah dibenarkan untuk meletakkan haiwan mereka pada ski atau kereta luncur salji , atau boleh membimbing haiwan dengan peneraju manakala ski, kata laporan itu.

Dalam hasil yang tidak dijangka sama dengan satu dongengan Yunani purba, kura-kura menewaskan arnab, dengan reptilia itu bercengkerang akhirnya mendakwa tempat ketiga keseluruhan , kata laporan itu .

"Kerana arnab tersayang melompat dan tidak mengikut arahan pemiliknya , ia telah diambil alih oleh kura-kura , " katanya.

Kura-kura - yang biasanya akan dijangka hibernate semasa musim sejuk - nampaknya beristri menaiki peralatan ski pemiliknya , kata laporan itu.

Gambar menunjukkan pengambilan itik kuning untuk cerun dalam tali leher merah semasa mengambil , menarik renungan ingin tahu daripada dua ekor anjing , sebelum diadakan Panji oleh pemiliknya yang clutched sijil merah kehormatan selepas ia waddled lebih garisan penamat - walaupun ia selesai bertahan keseluruhan.

"Semangat kegigihan yang diberikan penonton membisu dengan rasa kagum " burung , kata laporan itu .

Bermain ski telah menjadi lebih popular di China pada tahun-tahun kebelakangan ini, dengan pelbagai cerun pembukaan di seluruh utara sejuk di negara ini , dan ia sedang membida 2022 Sukan Olimpik Musim Sejuk .

Tawaran itu, walaupun , menghadapi beberapa cabaran , tidak kurangnya yang Asia akan menjadi tuan rumah kedua-dua 2018 Permainan musim sejuk di Pyeongchang Korea Selatan dan 2020 Sukan Olimpik musim panas di Tokyo.

Keadaan AS California menjadi tuan rumah kepada satu pertandingan anjing- melayari tahunan, dan seorang petani Cina menjadi tajuk utama akhbar pada tahun 2012 untuk babi latihan untuk menyelam dari platform tiga meter.

No comments:

Post a Comment

(sumber dari ternama yang hebat-hebat tak kira dari mana dan banyak memberikan informasi serta berita-berita hangat di seluruh dunia.. tak percaya,sila cuba lihatnya sendiri..benar atau tidak LOi!!!)